zondag 6 september 2009

Hoog van de toren

Het dak van de kerk in de Mortel wordt gerestaureerd.Vandaag kon je de toren bezichtingen.De lift bracht je naar boven.Naar beneden moest je over de ladders,mocht je dit niet durven of kunnen,dan kon dat ook weer met de lift.

Ik wilde De Mortel ook wel eens van bovenaf bekijken.Piet wilde niet,dus ging ik alleen. Boven aangekomen moesten we toch nog enkele ladders beklimmen.hHelemaal bovenin konden we niet komen,maar het was voor mij hoog genoeg.

Het waaide boven veel harder dan beneden, maar het uitzicht was prachtig. Het weer werkte ook mee,want het was heel helder .Het provinciehuis in Den Bosch te zien

Van ons huis was alleen maar het dak te zien.Je kon zo wel mooi bij bijna iedereen in de achtertuin kijken.

De Haan zou op het einde van de open dag op de toren geplaatst worden. Hij is helemaal opnieuw verguld.Dit is ook gebeurd met de bol waarop hij komt te staan

Nadat ik van het uitzicht genoeg genoten had ben ik al die ladders afgedaald.Dat waren er wel veel en het was toch wel hoog.Maar ik ben heelhuids beneden gekomen en had het voor geen geld willen missen



1 opmerking:

will zei

IK WIST NIET DAT JIJ ZOVEEL LEF HEBT OM ZO HOOG TE GAAN, IK WEET NIET OF IK HET ZOU DURVEN.
HET ZAL INDERDAAD WEL INDRUKWEKKEND ZIJN GEWEEST.

GROETJES,

WILL